dimarts, 31 de gener del 2023

OUTDATES (part 1)

Bones,
Després de revisar, organitzar i fer tria, aquest son els nominats per abandonar la sala primera part.
El haed inmens de la Verge de Lourdes que vaig escomençar fa mes de 14 anys, es el primer que dono per impossible. Es inmens i se que  no el faré. Si trobaba un gràfic de la mateixa Verge però més petit si que el faria, però aquest ja esta fora. 
L'altre es un Renato que fa uns mesos us vaig dir que tenia preparat per escomençar, però la mida es gran i amb la tela aida que tinc em surt enorme i no m'agrada, així que fora també.
Fins aviat!
Hola,
Estos dos son los nominados para abandonar la sala, el primero es un haed inmenso de la Virgen de Lourdes que lleva años parado y que se seguro que no voy ha hacer así que definitivamente esta fuera de la lista.
El segundo es un Renato que meses atrás os dije que había preparado, pero después de revisar las medidas finales no voy a hacerlo, a no ser que mas adelante encuentre otra clase de tela. Así que otro fuera de la lista.
Asta pronto!
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

sommiadors