dimecres, 18 de gener del 2023

MY SARAH KAY WORLD

Bones,
La Sarah neteta i amb el vastidor a punt per penjar, de molt petita que m'agraden aquestes ninetes i tinc algunes cosetes de col.lecció a més de dibuixos propis que feia mirant els gromos de les meves germanes.
Estarà un temps penjat a l'habitació i després ja vorem, perque sense marc s'omplirà de pols.
Aviat més cosetes acabades.



 Hola,

Después de lavar, planchar y ponerla de nuevo en un bastidor para poder colgarla en la habitación, temporalmente porque se llenan de polvo sin cristal, ya tenemos una más para mi colección de cositas de Sarah Kay, de pequeña que me gusta y también las dibujaba mirando los gromos de mis hermanas.
Asta pronto con mas cosas terminadas.

1 comentari:

  1. Me encanta, y lo del pelo me parce genial¡¡¡¡...yo lo quiero hacer en una de las chicas viajeras

    ResponElimina

sommiadors