dimecres, 14 de febrer del 2024

LOVE IS IN THE AIR... OR With THE CAT 💕

Bones,
Ja fa temps que vaig veure aquesta idea de posar les mini labors en un pot de vidre, com si fosen galetes, i ja que en tenia unes quantes, vaig buscar un pot de vidre ben maco, li vaig posar una cinta i totes les miniatures a dintre. Després vaig sortir al carrer a fer la foto per al blog i el meu gat va decidir que ell també volia ser protagonista. 
Aquí teniu el resultat d'una estona ben distreta amb les labors i el Gino 😼.
Bona diada de SANT VALENTI! 





 Feliz día de San Valentín,

Aquí os dejo con mi michi y mis pequeñas labores en un bote bonito de cristal, una idea que vi y he copiado porque me parece genial.
Gino ha decidido posar para la ocasión y tener su momento de gloria.
Besos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

sommiadors