dilluns, 30 d’octubre del 2023

Truck or Treat?


Bones,
Ja tenim l'ocutbre passat, demà dia de la Castanyada i tot Sants per als més tradicionals i Halloween per als de nous costums.
Jo m'adereixo als dos, menjo panellets i castanyes, vaig al cementeri a portar flors i a més m'agrada decorar la casa amb les meves carbassones per donar-li un toc Halloween.
D'aquesta manera no es pert la tradició nostra i a més i donem un toc de color per als més petits.
Eu vist quina guirnalda més maca m'ha quedat amb les carbasses i un fil de llum?, demà la nit les deixare obertes.
Bona festa i no menjeu masa dolç!!




Buenas,
Ya tenemos el mes de octubre pasado, mañana día de la Castanyada i tot Sants para los más tradicionales y Halloween para los de nuevas costumbres.
Yo me apunto a los dos, flores para el cementerio, panellets i castanyes y calabacitas  para darle un toque Halloween.
La guirnalda me encanta, a más le he puesto un hilo de luz y mañana por la noche se verá fantástico.

¡Feliz fiesta!

 

1 comentari:

  1. Great post! I liked your unique take on the topic. Keep writing—you have a talent for it!

    ResponElimina

sommiadors