dilluns, 3 de juliol del 2023

LOVE MY MISTY

 Bones,
Com ja sabeu a l'istiu es quan tinc més feina i menys temps per brodar i fer labors, les ganes i son totes però el temps no. 

Mirant labors acabades de fa temps, m'ha sortit la Misty, que pobreta esta dintre d'una caixa esperant un lloc més digne d'admirar, però tampoc trobo el moment. 

Va ser el meu primer haed acabat i em va costar molt, n'estic molt orgullosa d'ella i em sap greu no poder-la exibir com es mereix.

Així que al menys li torno a dedicar aquest post per tornar-la a recordar, ara que ja estem a juliol i que la platja i la piscina són a la vanguardia.
Bon estiu!!



Hola, 
Como va el veranito?, como sabéis es el tiempo que tengo más trabajo así que me es imposible coger la aguja aunque tengo muchas ganas.

Estos días repasando labores terminadas me ha salido la Misty, fue mi primer haed y me costo muchísimo de hacer, estoy muy orgullosa de ella.

Lo tengo en una caja a espera de un lugar más digno, por eso mientras tanto le dedico este post para recordar lo bonita que és.
Besos!

2 comentaris:

  1. Pues es una monada así que ya la estás sacando del cajón y buscando un sitio donde lucirla como se merece, jaja. Besos

    ResponElimina
  2. Es preciosa¡¡¡.....y hay que lucirla como no¡¡¡¡

    ResponElimina

sommiadors