dimecres, 30 de novembre del 2022

Records bonics /Bonitos recuerdos


Aquesta funda de llibreta me la va fer la majomu quan erem al foro en un intercanvi, m'agrada moltíssim i esta super ben feta. Encara no l'havia estrenat i aquesta setmana ho he fet, la faré servir per fer un Reading Journal, ja que l'altra passio meva es la lectura i vull portar-ne un control. 
Crec que aquest quadern serà perfecte per les meves idees i anotacions.
Moltissímes gràcies majomu, petonets!!

                                                                     Regal de la MAJOMU!❤
Esto es una funda para libretas que me envio Majomu en un intercambio del foro años atrás, es muy bonito y esta muy bien hecho. Todavía no lo había estrenado pero ahora tengo en mente hacer un Reading Journal para mi otra pasion, la lectura, y este cuaderno me irá de maravilla. Mil gracias Majomu me encanta y lo sabes!!
 

1 comentari:

sommiadors