dilluns, 8 de març del 2021

SAMPLER KEYS FINITO!!!


Bones!! i FELIÇ DIA DE LA DONA!!!
Encara que em falta fer-li l'acabat final, no em podia esperar més per penjar les fotos del meu SAMPLER KEYS!!!, Com  podeu vuere te trosets d'aquí i d'allà que veia i feia el montatje a la meva manera. M'agraden molt les claus antigues i per això em vaig inspirar en fer aquest sampler. Ara estara a prop de l'altre SAMPLER AU BOUQUET que vaig fer fa temps. Els he rentat i planxat i ja estan preparadets per l'acabat final.
Fins la propera!!!


SAMPLER KEYS BY XU!





SAMPLER AU BOUQUET BY XU!

LOS DOS SAMPLERS JUNTITOS!!!
Buenas! Y FELIZ DÍA DE LA MUJER!!!
Ya no podía esperar más para mostraros mi SAMPLER KEYS terminado, solo le falta el montaje final. Como podéis ver son pequeños gráficos salidos de aquí y de allá puestos tal como me parecía bien que quedaban. Ahora ya están los dos lavados y planchados, este y el SAMPLER AU BOUQUET que hice hace tiempo. Pronto os muestro como quedaran los dos juntitos y terminados.
Nos vemos!!!
 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

sommiadors