dilluns, 7 de desembre del 2020

My Fiabe, my way




Bones!
Ja estan aquí les festes i el pont de la Puríssima, aprofito per ensenyar-vos com va el meu Fiabe a la meva manera, ja us vaig comentar que com la tela no era prou gran, vaig fent el brodat a mida i gust meu. Retallant d'aquí i d'allà i posant-ho com millor em sembla.
(us deixo la foto de l'original per a que ho veigueu millor)
Desitjo que us agrade tant com a mi, ara el deixaré descansar uns dies mentre preparo alguna coseta nadalenca tinc algunes ideetes que em volten pel cap.
Tal com estem es millor quedar-se a casa el màxim possible i no arriscar-nos. I a més amb aquest fred a qui no li apeteix quedar-se al sofa amb una bona tasseta de xocolata calentent... a mi si!
Cuideus molt i petons!



Buenas,
Ya tenemos aquí las fiestas y el puente de la Purísima, aprovecho para enseñaros como va mi Fiabe a mi manera, como ya os comente lo estoy adaptando a la tela que tengo que no es tan grande como para que me quepa todo, así que recorto de aquí y de allá como mejor me parece.
(os dejo la foto del original para que lo veáis mejor)
Espero que os guste tanto como a mi, ahora lo dejare descansar unos días para poder hacer algunas cositas navideñas que tengo en mente.
Tal como estamos es mejor quedarse en casita y no arriesgarnos, a más, a quien no le apetece una tarde de sofá con una taza de chocolate caliente? ...  a mi si!!
Cuidaros mucho y besitos!


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

sommiadors