dijous, 17 de setembre del 2020

Otro Sal Menos!

 Bones!

Aquest va ser un dels sal's que ens va proposar la Lomar quan encara estabem en el foro.Es un Renato Parolin brodat tot amb blau. El vaig acabar de brodar fa temps, però no savia quin acabat dornar-li i el vaig deixar com a ufo. Aquest dies el vaig treure li vaig acabar de possar la cinta dels costats i el vaig possar a aquesta pertxeta tant adient.

Desitjo que us agradi tant com a mi!


Hola!

Este fue uno de los sal's propuestos por Lomar cuando todavía estábamos en el foro.Es un Renato Parolin bordado todo en azul. Lo termine de bordar hace muchísimo pero nunca le di un acabado. 

Estos días lo saque y le termine de coser la cinta de los laterales y lo colgué de esta perchita tan mona.

Espero que os guste tanto como a mi!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

sommiadors