dijous, 28 de febrer del 2019

Haed Kathleen And Summer

Bones,
Un cop hem donat per acavada la Misty, la meva filla ha decidit que vol el haed de la Kathleen and Summer per la seva habitació. La veritat és que és molt maco aquest haed però és més gran que la Misty així que no se quan temps em portarà de fer-lo. També vol la Payton però li e dit que poc a poc, que no tinc tant temps per tot el que ella vol, jijijijijiji Que més voldria jo!!!
De moment ja tinc el gràfic, alguns fils i la tela en marxa i donem per inagurat el haed K&S de la Hanna Lynn.!!!


K & S de la Xu!

Una vez hemos dado por terminada la Misty, mi hija me ha pedido el haed de  Kathlenn and Summer para su habitación. La verdad es que es muy bonito pero mas grande aun que la Misty así que no se cuanto tiempo me llevará terminarla. También quiere la PAyton pero ya le he dicho que poco a poco que no tengo tanto tiempo para todo lo que quiere jjiijiij ojala!!!
De momento ya tengo el gráfico, algunos hilos y la tela en marcha y damos por inagurado el haed de K & S de Hanna Lynn""

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

sommiadors