dijous, 3 de gener del 2019

Repàs General / Repaso General

Bon any familia bloguera!
M'agrada començar l'any fent balanç de tot el que em queda pendent de labors i també fer llista de noves cosetes que em ronden pel cap. 
L'any passat no vaig acabar cap labor gran peró si que ho vaig deixar prou avançat.
Va ser un any caòtic, entre comunió, pubilla, festes, feina... uff a veure si aquest pot ser un poc més relaxadet i tinc més temps per mi.
Aquí us deixo les fotos de les labors que m'agradaria poder acabar aquest any, així les porto, a veure que dona de si el 2019.
FIABE 2018 XU
  
COLADA 2018 XU

HARMONY 2018 XU
SAMPLER 2018 XU

MERMAID 2018 XU
COUNTRY 2018 XU

MISTY 2018 XU


Buen año familia bloguera!
Me gusta empezar el año haciendo balance de todas las labores que me quedan pendientes y también hacer una lista de nuevas ideas que me rondan por la cabeza.
El año pasado no termine ninguna labor grande, aunque si las deje bastante avanzadas.
Fue un año caótico, comunión, pubilla, fiestas, trabajo, ufff a ver si este puede ser un poco más relajadito y tengo más tiempo para mi.
Aquí os dejo las fotos de las labores que me gustaría poder terminar este año, así las llevo, a ver que da de si este 2019.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

sommiadors