dilluns, 24 de setembre del 2018

TARDOR/OTOÑO

Bones, doncs si ja estem a la tardor, al menys segons el calendari perque el clima sembla que no s'hagi enterat encara de que ha de venir la fresqueta...les plujetes... els bolets... i el ventet que arrossegui les fulletes seques... vaja tot el que comporta la tardor i no aquesta calor sofocant que encara estem tenint, es que no es pot aguantarrrrrr!!!!! 
En tema de labors estem una mica encallats, perque estic estudiant anglès i presentar-me per lliure i això més la feina m'ocupa la major part del temps, però no patiu que us anire ensenyan els avenços.
Bona tardor quan arribi!!
foto sacada de google
Buenas, pues si ya estamos en otoño, al menos segun el calendario, porque el clima parece no haberse enterado aun de que ha de venir el fresquito, las lluvias, las setas y el vientecillo que mueve las hojitas secas, vamos todo lo que conlleva el otoño y no esta calor sofocante que estamos teniendo todavia, que no se puede aguantarrrrrr!!!
En tema de labores, estoy un poco en off, estudio ingles por mi cuenta para poder presentarme por libre y con esto y el trabajo se me van las horas y no me da para mas, pero no os preucupeis que si hay avances los pongo.
Feliz otoño quando venga!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

sommiadors