dimarts, 18 d’agost del 2015

VENEZÍA A PUNTO CROCE

Sempre m'ha agradat Venecia i ja he anat un parell de cops i si pugues hi tornaria, és meravellosa!
Doncs bé, desde que el senyor Renato va treure els gràfics, que tenia ganes de brodar-ne alguna cosa, així que el meu marit sense dir-me res em va comprar el llibre i me'l va regalar pel meu aniversari, es fantàstic, no em canso de mirar-lo i ja he fet un punt de llibre i ara ja vaig per un coixinet d'agulles amb tela de lli. Estic super contenta amb el regalet!!!

Portada del libro

Interior

Interior

Punto de libro terminado
Mi marido me ha regalado el libro de Renato Parolin de gráficos de Venezia, és una preciosidad y ya he hecho mi primer trabajo, un punto de libro, más adelante ya os mostraré otras cositas que tengo en mente.
Estoy como un niño con zapatos nuevos!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

sommiadors