dimecres, 4 de juliol del 2012

INTER TRAVESURA

*Quan la nostra Cuchi va marxar de vacances nosaltres vam aprofitar per fer-nos un inter de marcapagines i donar-li una sorpresa quan arribes.
*Cuando nuestra Cuchi se fue de vacaciones, nosotras aprovechamos para hacer un inter de marcapaginas y darle una sorpresa cuando lleguara.

*Aquest es el regalet que vaig rebre jo de part de la meva as Susana;
*Este es el que yo recibi de mi as Susana ;

*I aquest el que vaig enviar jo, la meva as s'ha casat fa poquet per aixó li vaig fer aquest motiu.
*Y este el que yo envie, mi as se ha casado hace poco y por eso le enive este motivo.
*A més cadascuna de nosaltres li varem enviar un petit detall a Cuchi, jo li vaig enviar uns coixinets que fan oloreta per a l'armari.
*A mas cada una de nosotras enviamos un pequeño detalle a Cuchi, el mio fue una almuadita ambientador para el armario.

6 comentaris:

  1. Hola!! son detallets preciosos, la vida a de estar plena de petites coses que la faigin mes agradaple, enhorabona, petonets, Reyes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tens tota la rao, disfrutem la vida fent alló que més ens agradi, gràcies i petonets!

      Elimina
  2. Son moníssims Maria Jesús, uns detalls molt bonics, i el que has fet tú dels nuvis el trobo genial, un detall preciós.
    Petonets

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies Sonia i bon cap de setmana!!

    ResponElimina

sommiadors